Wat wij doen • Guestwise
14495
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-14495,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Wat wij doen

Wij zijn specialisten in verwelkomen. Iemand begroeten of gedag zeggen, is dan vaak het eerste waaraan gedacht wordt. Het betekent in onze ogen zoveel meer. Verwelkomen stopt niet bij de entree, maar is een mindset die voortdurend aanwezig moet zijn. Dus: attent zijn en aandacht geven aan de dingen die impact maken op en zorgen voor een gastvrije beleving. Wij zijn ons daar constant van bewust en maken daardoor, zowel voor als achter de schermen, het verschil.

 

Om dit waar te maken, leveren wij project- en serviceteams, die we inzetten om voor gasten het onderste uit de kan te halen. Bijvoorbeeld hostesses en beveiligers, die net als wij GASTVRIJHEID met hoofdletters schrijven. Wij zorgen daarbij voor de optimale aansluiting tussen service en de verschillende rollen. Zo weten we zeker dat gasten altijd met een onvergetelijk vrolijk gevoel naar huis gaan.

spatie

Organisatiesupport 

Voor de beste gastvrije beleving zijn een goede voorbereiding en aansturing essentieel. Onze kracht ligt in de manier waarop we met mensen omgaan en al vanaf het begin betrokken zijn. Als het gaat om regelgeving en structuur, vullen wij de grijze gebieden in. Wij vormen de ontbrekende schakel in de aansturing van en samenwerking tussen de verschillende rollen, benodigde partijen en de leveranciers.

 

Teams van vijf of meer medewerkers worden op locatie altijd aangestuurd door een (meewerkende) Teamleider of Crewcoördinator.

 

Hoe wij onze opdrachtgevers concreet ‘ontzorgen’? Onder meer met:

 

Locatiescouting / Vergunningsaanvragen / Productie ondersteuning / Risicoanalyse & Beveiligingsplan / Event-/locatiemanager Crewcoördinatie

Personeelsdiensten

Op de meest uiteenlopende locaties zetten wij ons voor, tijdens en na een evenement maximaal in om onze gasten en samenwerkingspartners compleet te ontzorgen.

 

De teams van Guestwise zijn erop getraind tijdens het werk kansen te signaleren om gasten nog meer in de watten te leggen. En dit al voordat de gast zich zelf bewust is van een behoefte. Best knap toch? Ons doel is om op elk servicepunt van de ‘Guestjourney’ de positieve beleving van gasten verder te versterken.

 

Een overzicht van de rollen waarin onze mensen uitblinken:

 

Mobiliteit

Valet Parking / Parkeerbegeleiders

Hospitality

Ticketcontroleurs / Hosts & Hostesses / Garderobediensten / Receptiediensten Bezoekersregistratie / Verwijzen & informeren / Ontvangen & begeleiden / VIP begeleiding 

Veiligheid

Evenementenbeveiligers / Winkelbeveiligers Parkeerbewaking / Toegangscontrole / Crowdcontrol/-management / VIP begeleiding / Preventief toezicht

Training & mindset ontwikkeling

Weten wat hospitality nou écht inhoudt? Laat je trainen. Maak kennis met onze visie, mindset  en ervaring op het gebied van gastvrijheid en ervaar onze passie! Pas op, het is besmettelijk. Tenminste, dat horen we vaak van anderen.

Hospitality & Service inrichten

Een totaalpakket aan beleving, gebaseerd op co-creatie. Van begin tot eind zijn wij betrokken bij evenementen en concepten waarbij we de gastbeleving positief beïnvloeden. Dit doen we door de gewenste guestjourney uit te denken en ons belevingspalet te gebruiken. Zo komen we tot de ideale match met onze gasten en opdrachtgevers. Wij staan garant voor maximale gastvrijheid en klantvriendelijkheid.